E-commerce optimalisatie
Meer omzet, dat is het doel. Maar welke knoppen moet je aan draaien om dat te versnellen? Je kunt het plat slaan naar de rekensom: Verkeer x Conversie x Orderwaarde
Met die 3 thema’s en alle bijbehorende factoren help ik organisaties online te groeien. Vanuit ruim 10 jaar ervaring.
Tijdelijke ondersteuning,
Langdurige impact
Zie mij als een tijdelijke medewerker die met een bak ervaring helpt online groeiplannen tot een succes te maken. Ik train jouw medewerkers, help bij de opzet van kanalen en zorg dat de E-commerce organisatie als geheel verbeterd.
Ik ga voor een hands-on aanpak en veel kennisdeling. Zo creëer ik een langdurige impact voor de organisatie én resultaten op de korte termijn.
Ruim 10 jaar brede ervaring
Van MKB tot grote corporate webshops; Met mijn brede ervaring kan ik veel bijdragen aan de organisatie. Ik bied een nieuwe kijk op bestaande E-commerce processen en zie kansen voor groei.
E-commerce focusgebieden
Traffic & Marketplaces
Het optimaliseren en automatiseren van kanalen als SEA, SEO, Affiliate, comparison, CRM, Social en externe marketplaces.
Conversie & Retentie
Het optimaliseren van de customer journey om het aantal transacties, de orderwaarde en retentie te verbeteren.
Data & IT
Het schakelen tussen Marketing en IT voor analyses, automatisering en optimalisatie van de webshop en processen.
Benieuwd naar mijn ideeën voor jouw webshop?
Ik vind het altijd leuk om mee te denken! Neem contact op en we bespreken vrijblijvend de E-commerce uitdagingen en kansen.